ساخت مدالیوم یا مدالیون رقابت ها
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

اما امروزه مدالیوم به طور گسترده‌تری و در مراسمات مختلف استفاده می‌شود. مدالیون نسبت به مدال و شیلد ابعاد کوچکتری دارد. در گذشته اغلب ار مدالیون‌های مدور استفاده می‌شد اما امروزه در هر شکل هندسی مدالیون سفارش داده می‌شود. گاهی مدالیون به صورت اختصاصی و در تعداد محدود برای نفرات برگزیده سفارش داده می‌شود. در برخی موارد نیز جهت یکسان سازی البسه کارمندان ثیک مجموعه در یک همایش خاص به صورت حمایل به لباس آنها متصل می‌شود. به مدالیوم، مدال روی سینه نیز می‌گویند. اگر می‌خواهید درباره مدالیوم مطالب بیشتری بدانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

سفارش

کارشناسان شرکت نشانه ساز جهت رفاه بیشتر مشتریان و کمک به آنها قبل از پذیرش هر سفارش به آنها خدمات مشاوره رایگان ارائه خواهند داد. در این مرحله کارشناسان ما با توجه به نیازهای مشتری و چیزی که او در ذهن دارد، محصول مناسب را به او معرفی می‌کنند. با توجه به اینکه مدالیوم هنوز کالای چندان شناخته شده ای نیست به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت هر سفارش به صورت حضوری یا تلفنی از کارشناسان ما مشورت بگیرید. ضمنا طراحی مدالیون موردنظر شما نیز با توجه نوع رویداد و مراسم به صورت اختصاصی توسط شرکت نشانه ساز انجام می‌شود. جنس مدالیوم نیز قبل از ساخت با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌شود. پس از برآورد هزینه در صورت موافقت مشتری طرح ایجاد شده برای شروع مراحل تولید به کارگاه فرستاده می‌شود.

ساخت

ساخت مدالیوم فرآیندی مشابه با سایر نشان‌های فلزی دارد. شاید تنها تفاوتش در ساخت نسبت به مدال ابعاد کوچکتر و ضخامت نازکتر آن است. پس از مرحله پذیرش سفارش قالب اولیه برای ساخت مدالیوم تولید می‌شود. پس از آنکه قالب مدال آماده شد مرحله ریخته ‌گری با ماده موردنظر انجام می‌پذیرد. سرب و برنج به عنوان ماده اولیه در ساخت مدالیون بسیار مناسب هستند. در پایان این مرحله شکل فیزیکی اولیه مدالیوم موردنظر ما به دست می‌آید. حالا با آبکاری جلا و رنگ مورد نظر را به مدالیون اضافه می‌کنیم. یکی از تفاوت‌های مدالیوم با مدال ورزشی و شیلد نحوه استفاده آن است. اگر قصد دارید مدالیون را به صورت حمایل ببندید در این مرحله به وسیله بند کوتاهی شیئی به نام مدبر به آن اضافه می‌شود تا راحت‌تر به لباس متصل شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: